En drikkedunk med logo skaber reklame og goodwill

Problemet med mange reklamer er, at folk glemmer dem, og at der oftest sker ret kort efter at have set den. Det handler om at sende sit budskab, men også at gøre det på en måde, hvor folk enten husker det eller bliver mindet om det ofte. En praktisk måde at løse dette problem på er ved hjælp af drikkedunke med logo. 

En genanvendelig drikkedunk kan jo have en ekstremt lang levetid, fordi den netop bare kan vaskes og genopfyldes, og de kan ofte holde op til flere år. Det er også en genstand, som de fleste af os kan have stor nytte af, så man altid har noget at drikke – og det er nærmest ligegyldigt om det er til arbejdsdagen, skoledagen eller måske til træningen; vi har brug for væske hele dagen igennem, og med en drikkedunk vil den altid være ved hånden.

Miljøvenligt valg

Den genanvendelige drikkedunk er i særdeleshed også et moderne valg. Vi lever i en tid, hvor genanvendelse af materialer som plastik er i et helt ekstremt fokus, og med en genanvendelig drikkedunk som denne er man nemlig med til at minimere behovet for at producere plastik – og sætter du virksomhedens logo på drikkedunkene, så viser du også, at virksomheden støtter op om dette. Du kan derfor på samme tid vinde både reklame og et løft til virksomhedens image. 

Samarbejd med den lokale sportsklub

Og hvis du ønsker at yderligere løfte virksomhedens image og samtidig skabe en masse god reklame, så kan du med fordel bestille disse drikkedunke med tryk og derefter indgå et samarbejde med den lokale sportsklub – eller måske endda flere af dem. Dette kan gøres nemt ved at tilbyde dem en drikkedunk med tryk til alle deres medlemmer (og fremtidige medlemmer), hvilket virksomheden netop kan gøre uden betaling. Her vinder du nemlig en masse goodwill, ved at støtte de lokale institutioner, og på samme tid kan du opnå en stor mængde reklame ved at alle klubbens medlemmer fremviser jeres logo, hver gang de tager en tår vand. 

Beløn kunderne og vind opmærksomhed

Du behøver naturligvis ikke kun dele disse ud til sportsklubber. Du kan også med stor fordel sende dem med til nye kunder, når de bestiller ved virksomheden første gang. På denne måde belønner du kunderne med en lille gave, som de naturligvis vil sætte pris på, og du skaber derfor en ekstra grad af kundeloyalitet, hvor de får større lyst til at vende tilbage til virksomheden næste gang, hvilket i sig selv er en stor fordel.

Udover det, så giver du dem også et produkt, hvor de vil blive mindet om virksomheden og også vil fremvise virksomheden, hver gang de tager en tår vand på arbejdet, studiet eller i træningscenteret. Og når folk så spørger ind til virksomheden på drikkedunken, så vil de naturligvis have en god oplevelse at dele, så virksomheden vinder lidt ekstra reklame og får fastsat et godt image allerede fra start.